Smakprov !

Jag har egentligen inte tid att uppdatera då jag har planerat in soffhäng med mitt hjärta. Det är typ så jag måste göra för att få träffa honom ordentligt numera, boka upp honom, och helst någon vecka i förväg. Tyvärr så hjälper det inte alltid då det allt som oftast kommer något i vägen och han måste fara iväg igen. Vadå sambo liksom ?
 
Som sagt så blir jag inte långrandig utan tänkte bara först berätta att Sunnie var helt underbar att rida idag. Vi red på en vall och hon var så stadig i formen, lyhörd, framåt och glad. Helt jävla underbart, jag älskar dig, häst ♥
 
Och så tänkte jag ge er ett smakprov på bilderna som Sanna fotade här om dagen:
 
 
Superfin !
 
Nu ska jag skynda mig till soffan innan T försvinner igen. 
God natt !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0