Söndag

Morgon allihop ! 
Vår älskade söndag är här igen men stämningen dras ner rejält av snön som kom inatt. Varför, vi vill inte ha mer snö nu ! 
 
Jag laddade hem en blogg.se app till mobilen och hoppades att det skulle vara lättare att blogga från den. Men det visade sig vara ännu sämre än att blogga från den vanliga internetappen som jag gör nu. 
Jag tycker att blogg.se kan lära sig en del från wordpress och sen komma tillbaka med något bättre. Detta är ju värdelöst !
 
 Om en liten stund kommer Daniel och Sanna förbi och äter lunch och sen ska eftermiddagen spenderas i stallet. Söndagsångesten fyller mig idag och det tycker jag inte om. Men det är väl bara att gilla läget.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0