14 dagar kvar

Idag är det exakt 2 veckor kvar till min och Sunnies första tävling för i år. Då är det nästan exakt 11 månader sen vi tävlade sist så ni kan ju tänka er att jag är lite nervös. Men jag är också otroligt taggad och har våran 3e placering i Vänersborg förra året i färskt minne. Även om vi inte blir placerade i Östadkulle så hade jag gärna fått till en sån här runda igen, den var grym !




Jag vill bara att det ska bli den 25e !


Jag har suttit och kollat runt på tävlingar efter Östadkulle men upptäckte att det inte finns så många tävlingar i sommar/höst som det brukar göra. Jättetråkigt tycker jag, som vill ta igen 2012s tävlingsfattiga år. Vi får väl helt enkelt vidga vårat tävlingsområde och åka längre bort för att tävla. Jag måste bara övertyga Tompa ;)
 
 
Är det någon utav mina läsare som ska till Östadkulle ? :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0