I´m back !

Hej på er !
 
Det var länge sen jag ens kikade in här men statistiken är på topp ändå, kul :)
Jag har legat sjuk i en vecka och har inte orkat göra någonting. Sunnie har vart stående och har inte fått komma ut på så mycket som en skrittur ens. Jag har inte vart ute och gått, jag har bara legat död i sängen.
Men nu är jag mycket bättre och Sunnie har ridits 2 ordentliga pass sen jag blev bättre. Idag fick hon dessutom hoppa några låga språng i skogen och vi båda tyckte det var jätteroligt.
 
 
Jag har för övrigt en jätterolig nyhet. Idag har jag anmält mig och Sunnie till våran första tävling för i år ! Wiie, jag är sååå glad och taggad ! Och ganska nervös om jag ska vara ärlig, det är ju snart ett år sen vi tävlade sist..
Det blir Östadkulle den 25e maj och vi ska hoppa 1m och 1.05m, en rejäl start på säsongen. Jag tänkte att vi skulle nå vårat mål att hoppa 1.10 detta året (äntligen) och då är det lika bra att gå ut stort. 
 
Fram till tävlingsdagen ska vi träna mycket kondition så hon får upp flåset och lydnad. Min lilla prinsessa har blivit så väldigt stark det sista så nu behöver vi träna mer på att bromsa än att rida på fram, vilket jag hellre föredrar.
 
Det var egentligen bara det jag ville kolla in och skriva. Jag ska upp och jobba imorgon så jag ska strax förflytta mig till sängen.
God natt !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0