Rubrik

Hej ! 
 
Efter några timmars arbete åkte jag in till Nossebro för att ta ett snabbt varv på marknaden. Jag köpte bögstrumpor till mamma och ett nytt påslakan till mig och Tompa. Fördelen med marknader är ju att det är så billigt !
Sen gjorde jag ett besök på arbetsförmedlingen och fick en trevlig tjej som för en gångs skull forstog en arbetslös ungdoms situation. Så idag kände jag mig inte kass när jag gick därifrån och det var något nytt. Me like !
 
Nu satte jag mig vi datorn och tänkte dela med mig av filmer och resultat från tävlingen men tydligen tar det en halvtimme att ladda upp en tävlingsilm på youtube. Så ni får vänta lite till helt enkelt. 
 
Om en stund ska jag vidare till stallet där Sunnie ska ridas och stallet ska göras. Sen när Tompa slutar åker vi in till Vara och äter kvällsmat med Daniel. 
 
 
Väldigt uppunktat inlägg men kreativiteten flödar inte idag om man säger så. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0