Rubrik

Efter en dag med mycket slappande och sovande så känner jag mig faktiskt bättre. Det kan i och för sig också vara Alvedonen som gör sitt underverk men jag hoppas på det förstnämnda !
 
Sunnie fick vila helt idag trots allt. Hon har gått hårt de senaste dagarna och förtjänade en vilodag. Och jag tänker som så att det är bättre att hon vilar en dag så att jag får en chans att bli frisk fort än att jag rider en dag och blir supersjuk så att hon får vila flera dagar i sträck, right ? 
Jag hoppas jag vaknar upp pigg och frisk imorgon bitti !
 
Imorgon på lunch kommer hovslagaren ut. Då hoppas jag ha hunnit rida/longera Sunnie innan. Om det är möjligt så rider jag aldrig efter att hovslagaren vart ute utan då får hon hellre vila. 
 
Nu ska jag och Tompa avsluta våran slappdag med en film.
God natt !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0