Trött och glad men besviken

En trött, mätt och nöjd Emelie sitter nu framför datorn. Jag fick hoppa in och jobba även idag, klirr i kassan nästa månad alltså ! Men det tar på mig psykiskt som bara den.
 
Sunnie gick ett lättare pass idag och hon kändes riktigt bra. Ambitiös och uppmärksam, plus att hon var ordentligt framme för skänkeln. Det stavas lycka i mina ögon ! Det känns bra inför tävlingen på lördag.
 
Något som känns mindre bra är att nästa tävling efter helgen blir i Essunga i slutet på juni. Jag måste alltså vänta en hel månad på att få tävla igen ? Sjukt.. Det som annars brukar vara så mycket tävlingar här omkring, i sommar är det verkligen dåligt med det.
Jag som inte ens hade tänkt att tävla i Essunga detta året men jag får väl göra det ändå, i brist på andra tävlingar.
Det finns ju en tävling i Bollebygd den 2e men dagen innan det har vi planerat in Liseberg och utgång på kvällen med några vänner så det passar inte så bra. Typiskt.
 
Har någon av er läsare tips på tävlingar i västra götaland som jag kan ha missat ? Även pay and jump går bra då jag vill komma ut och få rutin.
 
Edit. Har kanske löst problemet lite grann om vi kan åka till vänersborg den 7e. Jag måste ju få med mig Tompa också så jag ska fjäska så bra jag kan och hålla tummarna ;)
 
 
Nu ska jag spendera lite tid med min pojkvän innan han åker iväg och leker chaufför. 
Natti !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0