Älskade lördag !

Men banne mig ingen sovmorgon !
Alarmet ringde 07.30 och jag och Tompa åkte till stallet för att släppa ut hästarna. Sen hem och under tiden Tompa stekte bacon och ägg så dammsög och skurade jag golven här hemma. 
 
09.15 åkte jag till nossebro för att hoppa in i Evelins tränares bil, för att sen hämta upp Evelin, för att till slut åka mot Sjuntorp för att provrida häst. Det är andra gången hon provred hästen och det såg riktigt fint ut. Otroligt käck häst dessutom, som passar henne bra ! 
 
Nu har jag stannat upp i 5 minuter hemma för att få i mig lite energi i form av kexchoklad (nyttigt värre) och nu ska jag åka vidare till stallet för att rida Sunnie och mocka stallet. Jag hade gärna ridit i padocken och rullat på några låga räcken men jag tror padocken är upptagen. Så vi får nog skutta över stockar i skogen istället :)
 
Ikväll lutar det åt att vi åker på streetrace i Trollhättan. Det var länge sen jag var på någon bilträff eller liknande så det hade vart jättekul.
 
Hoppas att ni får en bra lördag :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0