God morgon !

Idag försov jag mig minsann inte och jag har dessutom vart uppe i drygt 1 timme redan. Just nu sitter jag med grabbarna i bilen på väg ner till Landvetter. Jag ska idag assistera Tompa, då jag inte kände för att vara hemma en hel dag själv. Och finns det någon bättre start på fredagsmyset än att spendera dagen med sin pojkvän ? ( Dessutom har en liten fågel kvittrat i mitt öra att det bjuds på bullar på DHL på fredagar, det kan jag ju inte missa ;))
 
Sunnie reds i skogen igår och hon var fin. Jag har ridit henne helt kravlöst det sista, just för att vi är i en svacka i ridningen, men igår bjöd jag in henne till arbete och det accepterade hon och slappnade nästan av helt. Duktig häst !
Idag ska hon vila och imorgon ska jag försöka komma iväg till ridhuset för att hoppa en sista gång i år, så roligt ! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelin

Vi väntar på hur de gick på hoppträningen ;) kram <3

2013-11-26 @ 21:20:15
URL: http://adifferentlife.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Hej! Va gärna med och tävla om att bli veckans blogg på min blogg! Tävlingen avslutas i kväll!
Reglerna är super enkla , det ända du behöver göra är att gå in på min blogg och kommentera "Jag är med" I inlägget som heter Veckans blogg!
Lycka till Kram♥

2013-12-01 @ 17:06:17
URL: http://nattstad.se/elinkroonlund
Postat av: Nora Bååth

Riktigt trevlig blogg, denna kommer jag börja följa :)

2013-12-01 @ 22:07:18
URL: http://norabaath.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0