Fredag, du är välkommen !

Nu har jag genomlidit några timmar med matte och nu tar jag helg ! Både roligt och tråkigt, roligt för att det är tävling imorgon och tråkigt för att jag inte vill att vår tävlingssäsong ska vara över. Men förhoppningsvis kommer det en ny säsong nästa år och då ska vi fortsätta kämpa där vi slutar imorgon !
 
Nu under eftermiddagen har jag massor att göra:
- känna igenom Sunnie och göra henne tävlingsfin
- mocka och göra klart stallet för insläpp
- putsa och packa all utrustning
- bygga fram morgondagens bana kl 18
- laga tacopaj och ha fredagsmys med min pojkvän
 
Det kommer ta några timmar så det är lika bra att köra igång :)
 
 
Om jag får drömma så hade jag gärna haft med mig i alla fall en blågul rosett hem imorgon ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0