God morgon på er !

Jag började som vanligt dagen med att åka och släppa ut hästarna. Idag är det riktigt höstruskigt väder ute och lite mysigt är det allt, men jag föredrar ändå gårdagens typ av höst, med sol och hyffsad värme !
När hästarna kommit ut så åkte jag vidare och handlade mat. Jag har lovat att laga middagen ikväll då Tompa är hemma tidigast kl 20 och då ska jag slå på stort. Vad jag ska laga vågar jag inte skriva här ifall han skulle vara inne och tjuvkika.
 
Sunnie vilade även igår men idag ska hon ridas igenom ordentligt och jag tänkte träna på att ha henne kvar i en stadig form i övergångarna. Troligen på grusvägen då jag inte alls litar på jägarnas förmåga att se skillnad på ett ekipage och en älg. Dessutom så ska jag klä oss fulla med reflexer så att vi verkligen är på den säkra sidan.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0