Jag ser fram emot:

- Tävling i Essunga den 26/10 ! Sista tävlingen för året och jag och mitt hjärta ska ha så kul ♥
 
- Halloweenfest den 2/11 med massa roligt folk. Enda minuset är att jag inte vet vad jag ska klä ut mig till. Något förslag någon ?
 
- Julafton med hela tjocka släkten. Våra julaftonar är så mysiga och jag skulle inte vilja byta bort dom mot något annat.
 
- Nyår. Oftast så brukar ju nyår vara ganska överskattat, med vissa undantag såklart, men det går helt enkelt inte att inte längta till.
 
- Skidresa vecka 2. Det kan bli lite krävande för humöret men jag har inte åkt skidor sen jag gick i 8an så det tänker jag inte hoppa över. Mina skidåkningsskills lär ju inte vara så bra dock, haha !
 
- Till jag läst klart matten. I detta tempot lär det ju inte hända någon gång i detta årtiondet men det ska det bli ändring på !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0