Underbar helg !

Nu är helgen över ännu en gång och jag fick en underbart mysig helg med min pojkvän !
Men nu är det back to reality igen och bloggen är dagens första prioritering.
 
Jag som alltid jobbar måndagar annars kommer vara ledig vissa måndagar och tisdagar framöver och idag njuter jag av det till fullo. Om en stund ska jag laga lunch och passa på att baka kladdmuffins samtidigt. Sen ska jag se om Emelie vill följa med och rida unghästarna i eftermiddag. 
Sunnie vilade i lördags och longerades igår. Idag ska hon ridas igenom ordentligt på grusvägen så att jag känner att hon är med mig. 
I fredags red vi ett pass i hagen där jag jobbade henne lång och låg och i galoppen låg vi och rullade på en åttvolt och gjorde både byten och övergångar till skritt och sen fattning igen. Det gjorde hon superbra !
 
Om en stund kommer en utvärdering av tävlingen i Trollhättan. Kika in då !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0