Mysig skrittur och migrän

Efter en natt med lite sömn vaknade jag med migrän imorse och stannade hemma från jobbet. För att bli av med min hemska migrän så låg jag och sov halva dagen och andra halvan har jag kollat på Gossip Girl. Nu känner jag mig lite bättre så imorgon åker jag till jobbet som vanligt. 
 
Sunnie och jag red ut på en lång skrittur med lite inslag av trav förut. Outfiten var mjukisbyxor och träns utan nosgrimma. Jag skulle vilja köpa ett hackamore att ha på henne slappdagar som denna. Å andra sidan så kan jag lika gärna rida henne i grimma och grimmskaft, det kör vi på nästa gång. 
 
Jag kan fortfarande inte smälta att vi faktiskt ledde ärevarvet igår, ursäkta mitt tjat, men det är en väldigt stor grej för mig. Jag är så stolt över mina fina häst som, trots att hon inte har den bästa tekniken eller kapaciteten, ändå har viljan och faktiskt vann över en hel del fina hästar igår. Min lilla Sunnie Girl liksom ! För mig är hon fortfarande en unghäst, inte en 9-åring. Dom växer upp så fort, haha !
 
Nu ska jag sova och inatt hoppas jag att jag får sova hela natten utan att vakna flera gånger i timmen.
God natt !
 
 
 
MiniSunnie :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0