Onsdag

Här har det stått still !
 
Jag antar att ni med spänning väntar på resultat och utvärderig från tävlingen ? Ni får vänta lite till men jag kan säga att det var en sån där mittemellan tävling. Första klassen gick hyffsat och andra klassen klantade jag till det rejält. Men som sagt, mer om det när jag hinner. 
 
Idag är jag hemma från skolan och Tompa är på väg hem från jobbet redan nu så vi ska ha en mysig förmiddag ihop. I eftermiddag får jag hjälp av Emelie att rida unghästarna och sen ska jag till mitt stall och rida Sunnie.
Hon ska joggas och lösgöras idag, ridas igenom kort men intensivt imorgon och bara kännas av på fredag. På lördag är det tävling igen och då ska vi ta revansch från söndagens tävling !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0