Sent godmorgon

Tompa har åkt iväg för att jobba några timmar och jag tar tillfället i akt att krypa ner i soffan och kolla på GG. Idag fick jag förresten min mysmorgon med frukost i soffan framför en film med tända ljus, en filt och min pojkvän. Bästa starten på dagen ♥
 
Efter lunch ska jag åka bort till stallet och stallets "To do-list" ser ut såhär:
 
- Mocka och göra vatten och hö
- Rida Sunnie i låg form på stubbåkern
- Putsa lädret
- Borsta och pyssla om Dennis
 
Det ska nog inte ta allt för lång tid. Men tills dess så är jag bosatt i soffan och jag ska ge er ett inlägg med bilder från förrförra hoppträningen. Be right back !
 
 
 
Äkta kärlek ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0