Smärta

Usch, jag har haft sån värk i min vänstra skinka, typ vid sidan av svanskotan, dom senaste dagarna. Det värker och molar och ibland hugger det till som om någon sticker in en kniv så att jag tappar luften. Inte jätteskönt och det försvårar mycket i stallet och på jobbet. 
 
I förrgår vilade Sunnie och igår longerade jag henne och det var knappt så jag kunde göra det ens en gång. Idag ska jag pröva att rida på stubben och det får bära eller brista helt enkelt ;)
 
Jag fick se bilderna som Emelie fotade när vi hopptränade i söndags och det var många fina bilder. Så fort jag får dom kommer dom upp här på bloggen.
 
Nu ska jag fortsätta min dag i soffan och här blir jag nog kvar större delen av dagen, haha !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0