April april..

Nej, nej och åter nej, självklart ska inte Sunnie bytas bort ! Jag hade aldrig kunnat skicka iväg henne, bara att skojja om det gjorde mig ledsen..
 
Det var bara mitt försök till ett aprilskämt, som vissa faktiskt gick på. Och visst hade det väl vart en supermöjlighet att få hem en Cortezavkomma att klättra i klasserna med men jag älskar Sunnie över allt annat och värdesätter vårat band och vänskap alldeles för mycket för att bara kasta bort det.
 
Jag brukar aldrig skämta den 1 april, jag kommer aldrig på något bra att skojjas med, men så tänkte jag "fan, jag kör all in detta året". Sen att "skämtet" ändå inte var det bästa och att vissa såg igenom "skämtet" direkt, det bjuder jag på. 
Statistiken här på bloggen har kokat idag i alla fall, vilket självklart var meningen ;)
 
 
 
Världens finaste häst, som kommer vara kvar i min ögo tills hon tar sina sista andetag på min framtida gård <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0