Dagens ridpass

Gissa om Sunnie hade överskottsenergi och var spänd efter två dagars vila ? Till en början var hon som en tickande bomb och jag bara väntade på att hon skulle hitta en ursäkt till att explodera, haha ! Men hon höll sig i skinnet rätt så bra ändå tycker jag och när vi började arbeta slappnade hon av lite.
 
Men jag är glad att jag satte på gramanen för jag själv hade verkligen ingen ork alls idag. Bara att sitta ner i galoppen var jobbigt och jag hade aldrig orkat rida ihop henne annars, det var knappt jag orkade det trots gramanen. Men imorgon kör vi igen och då lämnar vi gramanen i stallet och kör ett ordentligt pass, om jag så kommer känna mig död efteråt !
 
Mamma och Johan bjöd på kvällsmat och efterrätt, mysigt att sitta med dom i vardagsrummet igen, och nu ska jag och Tompa kolla på How i met your mother. Helt okej onsdag får jag säga !
 
 
 
Världens finaste <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0