Deppig torsdag

Torsdag idag och jag känner mig lite deppig. Jag har ingen aning om varför, vissa dagar är väl bara så antar jag.
 
Gårdagens ridpass gick sådär. Sunnie var spänd och hoppade till för allt och inget samtidigt som hon kändes lite trött. Idag hoppas jag kunna rida i padocken för att engagera henne och fortsätta arbeta med bommar, annars rider vi ut i skogen och klättrar.
 
I eftermiddag ska jag till Johannas stall och rida någon utav unghästarna. Efter det har jag läxhjälp och så ska jag och Tompa hämta hösilage och halm till hästarna. Till kvällsmat ska vi äta hemmalagad thai och det är väl ungefär så spännande min torsdag ser ut att bli. 
 
Jag saknar Tompa extra mycket idag och vill bara att han ska komma hem och få mig på bättre humör. 
 
 
 
 
 
Fler bilder på Sunnie kommer upp strax !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0