En sån där dag

Idag är ingen bra dag. Jag mår fortfarande skit och är arg för någonting men har själv inte en blekaste aning om varför. Ibland måste man ju bara älska att vara tjej !
 
Regnet vräker ner utanför fönstret och har gjort större delen utav dagen så om en liten stund ska jag åka till stallet och mocka och ta in hästarna. Sen ska jag åka förbi mamma som fyller år idag innan jag antagligen hamnar i verkstan hos Tompa och min bil. Nu är alla saker köpta och nästan allt är bortplockat så nu ska bara allting tillbaka på sin plats igen. Så bara som det kan bli i alla fall..
 
Sunnie vilade igår och får vila även idag, men imorgon ska jag tvinga mig själv att vakna upp tillräckligt pigg så att jag orkar rida henne. Det är ju P&J på lördag och vad jag ser fram emot det !
 
Nu ska jag fortsätta kolla på Geordie Shore. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0