Helg !

God morgon vänner !
 
Den där jävla förkylningen ger sig inte alltså, idag vaknade jag och känner mig sämre igen. Die förkylning, die !
Jag vill ju liksom vara pigg, glad och ha oändligt med ork på P&J imorgon och det är liiite svårt när man är förkyld. Bra start på helgen också..
 
Idag har jag bara roliga saker att göra. Sunnie ska ridas, stallet ska mockas, utrustningen ska putsas, transporten ska förberedas bland annat. Det var först meningen att jag skulle hoppa in och jobba i eftermiddag men jag slapp det och kan nu fokusera på hästarna och stallet hela eftermiddagen. På förmiddagen ska jag bara vila upp mig och hoppas på att bli bättre.
 
För övrigt så har vi fått tag på en ny packbox till saaben och nu håller jag alla tummar och tår att vi får ihop den tills imorgon, även om det så tar halva natten. 
 
 
 
 
Tur att jag har världens bästa bilmekaniker till hjälp ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0