Påsk, magsjuka och inget Elmia

Usch och fy, det visade sig vara magsjuka det jag hade och jag har legat i sängen två hela dagar och knappt rört mig ur fläcken. Nu börjar jag äntligen känna mig lite levande och hoppas att jag både ska orka med stallet och en skrittur på Sunnie sen. Igår gjorde Tompa stallet och in- och utsläpp så att jag slapp.
Sunnie går för övrigt ute utan täcke idag i det urhärliga påskvädret !
 
Jag är så avundsjuk på alla som är på väg ner till Elmia. Jag hade gärna åkt dit och kollat på snygga bilar några timmar ! Jag har fått ställa in alla påskplaner, såsom Elmia och middag med släkten tack vare att jag är sjuk så ni får ursäkta om jag inte är sådär jätteglad.
 
Men jag hoppas att ni får en bra påsk och ni som är på Elmia, ha det så kul !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0