Road trip

Idag var planen att jag och Tompa skulle fixa i ordning hemma i trädgården, klippa buskar, rosor och gräs. Men nu sitter vi istället i bilen och har snart nått vårat mål, Halmstad. Sist vi var här nere var när vi köpte min transport och vi kan ju bara hoppas på en lika lyckad affär denna gången. Tompa ska nämligen köpa en audi som han ska flytta över sin nuvarande motor till. Kul att få en bil med lite snyggare lack ;)
 
 
 
 
Jag orkade inte rida Sunnie igår, bara efter att ha mockat så var jag helt död, och då var det ändå Tompa som körde ut kärrorna på gödselstacken.
Idag hoppas jag i alla fall hinna longera henne en stund för nu har hon vilat lite för länge. 
Igår fick Sunnie och Duff komma ut i den stora hagen en stund och det blev dom glada för. Men det blev inte så mycket spring, dom åt panikslaget av det lilla gröna gräset som har kommit upp. Det blir skönt för dom att gå ute dygnet runt där sen när betet har växt till sig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0