Shoppingsug

Hej på er ! 
Jag har i stort sett sovit bort hela förmiddagen (förutom en liten stund i stallet där jag plockade upp hästarna i den lilla hagen och satte på dom flughuvor) men det är väl tillåtet när man är sjuk ? 
Sunnie var väldigt kelig idag och hon njöt av att bli borstad. 
 
Som vanligt när jag är hemma mycket så blir jag så galet shoppingsugen ! Idag skulle jag bland annat vilja köpa NAF's pälsglans och ett par Freejump Soft Up stigbyglar. Sen att stigbyglarna varken kommer komma hem till mig den här månaden eller ens kommer komma till användning just nu, det är ju en annan historia ;) Men pälsglanset däremot behövs faktiskt då det jag har hemma börjar ta slut.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0