23 december

Dagen före julafton. Det känns ganska overkligt, hela hösten har sprungit förbi och snart också julafton.
 
Idag har jag vart lite privatchaufför åt Evelin som inte klarar att köra själv efter fallet igår. Jag bytte också julklappar med tjejerna och jag fick bland annat en dag på Göteborg Horse Show. Det ska bli så himla kul ! Dock så var ju mina julklappar till dom inte hälften så bra men jag har ju sagt att jag inte ska stressa över det där så då får jag väl hålla det..
 
Nu har jag precis gjort stallet och sitter hemma hos mamma. Vi ska äta julmat och spela bingo lotto. Lite pensionärsvarning på det kanske men väldigt mysigt.
 
Jag hoppas att ni får en bra jul och får alla klappar som ni önskat er !
 
 
 
Synd att vi inte har någon snö på jul detta året heller..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Giesela

God Jul Emelie!
Jag skickade ett sms till dig i fredags (19/12), har du fått det?

Ha en skön julhelg!

Giesela

Svar: Tack detsamma ! Jag svarade på ditt sms men det måste ha blivit något fel. Nu har jag skickat det igen, har du fortfarande inte fått det får du gärna skriva här igen :)
Emelie Svensson

2014-12-24 @ 10:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0