Annandagen

 
 
 
Hur underbart var det inte att vakna upp till strålande sol ? Det gör inte ens något att det är minusgrader, så mycket saknar jag solen !
 
Imorse vaknade jag med sprängande huvudvärk så Tompa var så snäll och tog utsläppet idag. Sen kröp han ner bredvid mig när han kom tillbaka och så sov vi någon timme till, hehe.
 
Nu sitter vi i bilen på E20 på väg till min morbror i Lerum för att äta kalkon. När det är avklarat åker jag och Tompa vidare till Göteborg och går på Liseberg. En riktigt mysig eftermiddag/kväll förhoppningsvis !
 
För övrigt så ska vi iväg på äventyr på söndag och denna gången gäller det faktiskt mig. Jag säger inte så mycket mer just nu eftersom ingenting är bestämt eller ens planerat än. Men förhoppningsvis händer det spännande saker framöver :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0