Blää

Söndag. En söndag precis som vilken söndag som helst. Jag har sovit större delen av förmiddagen och känner mig fortfarande lika trött.
 
Jag är expert på att gömma undan mina känslor. Det gör jag ofta och det gjorde jag under hela gårkvällen och vi hade jätteroligt med en cider innan bio och sen sällskapsspel hemma hos oss till 3 på natten.
Men oftast, och precis som idag, så vaknar jag upp och känner allt tio gånger mer dagen efter. Så går jag omkring och är arg och ledsen tills jag tillslut inte orkar vara arg och ledsen längre och då går allt tillbaka till det vanliga.
Grejen är att då löses inte problemen utan dom gamla problemen dyker upp igen senare med nya problem och då blir allt tillslut 1000 gånger värre än vad det egentligen är. För att allt gammalt olöst fortfarande finns kvar där och gnager.
Åh, jag skulle behöva kliva ur min skalle helt dagar som denna för jag bara förstör för mig.
 
Tycker ni sånt här är tråkigt att läsa så förstår jag er. Ni vet ju inte vad som hänt eller vad det hela handlar om.
Men det här är trots allt mitt ställe där jag kan lufta alla mina tankar, glada som ledsna, så jag behöver såna här inlägg ibland. Sen att det har blivit alldeles för många det senaste är en sak, men jag är och kommer alltid att vara ärlig här.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelin

Tack för allt du fixade igår!
Så mysig trevligt och otroligt roligt ❤️

2014-12-14 @ 16:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0