Dagen slutade på akuten

Ja, denna dagen blev inte riktigt som vi planerat.
Jag kom precis hem och är trött efter en händelserik dag men lite snabb uppdatering får ni.
 
Vi provred häst nummer ett i Mullsjö och insåg att det inte var en häst för Evelin.
Vi hämtade upp Hanna och åkte till Frändefors för att provrida häst nummer två och kort beskrivet så slutade den ridturen med lite drygt 3.5 timmar på akuten.
Men nu är vi alla hemma igen och jag gissar på att en mörbultad Evelin kommer ha problem att sova inatt, stackarn ! Jag själv hoppas att jag somnar som en stock när jag lägger huvudet på kudden. 
 
Så vi hörs helt enkelt imorgon igen. Nu ska jag dejta sängen !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0