Eat, sleep, work, repeat !

Jag väcktes imorse av att mobilen ringde. Det var dagis, mamma var sjuk så jag behövde komma in tidigare. Så på med kläder, snabbt till stallet och släppte ut hästarna i stormen. Hur mycket kan det regna och blåsa egentligen ?
 
Jobb alltså från 7.30 till 16.30 och sen åkte jag till stallet efter ett samtal. Det kan hända att jag har något roligt på gång (det hade behövts just nu..) men jag vill inte säga vad det handlar om än eftersom det bara är ett stort kanske än så länge.
 
Imorgon jobbar jag 6-14 och det är precis så jag hinner hem och mocka innan jag ska hjälpa Louise med någon julvandring i Kyrkås. Vi ska vara ute och frysa i närmare 5 timmar, jag hoppas verkligen att vi slipper regnet, så nu måste jag sova. Efter mycket dålig sömn inatt så är jag slut redan idag, jag vill inte veta hur jag kommer må imorgon..
 
 
 
Mitt allt <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0