Föreläsning, chokladpudding och provridning

Dagen idag blev inte riktigt som jag först planerade men den blev roligare än vad jag tänkt ! 
 
Jag började dagen i stallet med utsläpp och mockning. Sen åkte jag till Vara för en sista föreläsning och lussefika men vi fick inga lussebullar, snyft ! 
Däremot hade vi en kvinna där som föreläste om kvinnligt företagande och trots att hon svävade iväg lite när hon pratade så var det intressant att lyssna på. 
 
Efter en snabb handling och lite lunch hemma så åkte jag till My och hängde i hennes soffa några timmar. Vi kollade på gamla bilder och filmer på våra hästar och åt chokladpudding, mysigt !
 
Evelin kom och hämtade upp oss och Hanna och sen styrde vi bilen mot Mariestad och en provridning. Det var länge sen jag skrattade så mycket, underbara människor <3
 
Nu har jag precis kommit hem och väntar på att Tompa ska bli klar med kvällsmaten. Det serveras kålpudding med potatis och gräddsås och det är ju så typiskt oss att äta mitt i natten, hehe.
 
Imorgon jobbar jag 7.15-16 och ska förhoppningsvis hinna umgås lite med min pojkvän under kvällen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0