God morgon

Fredag igen och äntligen helg ! Visserligen har hela min vecka vart helg men när fredagen kommer känns det alltid lika härligt.
 
Jag har tillbringat morgonen i stallet där jag släppte ut hästarna, mockade och plockade i ordning lite. Jag bar in bräderna som ska användas till sadelkammartaket så att dom kanske torkar upp lite och så hoppas jag att jag kan sätta igång med bygget snart.
 
Nu har jag en stund att återhämta mig lite (jag blir fortfarande trött av för mycket rörelse och utevistelse) innan jag ska jobba några timmar på dagis i eftermiddag. 
Ikväll vet jag inte vad som händer, det återstår att se helt enkelt.
 
 
 
Mitt fina hjärta ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0