Julafton

Hej på er ! Har ni haft en bra jul ?
Min jul började sådär men har slutat ganska bra.
 
Imorse släppte vi ut hästarna och dom fick några julmorötter var i julklapp. Dom fick komma ut i stora hagen trots att det fortfarande är lerigt, det blev en liten bonusjulklapp.
 
Sen har dagen sprungit förbi med julfirande hos Tompas familj och sen hos min släkt.
Tompa visade att han har spanat in min önskelista här på bloggen och gav mig en Kingslandtröja i julklapp. Gissa om den är superskön och om jag är glad ? Dessutom så har jag redan fått en parfym från Paco Rabanne "Lady Million" i tidig julklapp. Den goaste parfymen som har vart min signaturdoft sen han köpte den till mig första gången för några år sen. Just det, han har gett mig en kalender med bilder på mig och hästarna också, så fin !
 
Efter en liten avstickare hos Evelins släkt där Tompa lekte tomte så har vi vart i stallet och mockat och tagit in hästarna, även bytt julklappar med Emelie. Resten av denna dagen ska jag kura mig ner hos min fina sambo och njuta av att han är min. Och så ska jag träna på att inte vara så långsint ;)
God Jul och God natt !
 
 
 
 
Jul hos Tompas familj.
 
 
Den enda hyffsade bilden på KL-tröjan. Tack älskling <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelin

Ni är underbara ❤️ älskar er ❤️
Lovar att tomta den dagen då ni får barn 😘
Sov gott och ha en god fortsättning😘🎅⛄️🎅⛄️

2014-12-24 @ 23:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0