Juldagen

Som vanligt så kikar jag in här och säger ett snabbt hej, dock lite senare än vanligt
 
Dagen har gått åt till mys med Tompa och lite stalltid i både Mys och mitt stall. My har vart i Stockholm över dagen så jag och Evelin har hjälpt till med stall och hund.
Tessie och jag red ett lätt pass tillsammans idag Jag skrittade fram på grusvägen och red sen ett skrittpass i sommarhagen innan vi skrittade av igen. Vi tog några travsteg men insåg ganska snabbt att det var för ojämnt underlag. Väldigt mysigt att sitta på hästryggen i strålande sol i alla fall.
 
I mitt stall mockade vi och gjorde i ordning och så tog mamma och Johan in hästarna när det var dags.
 
Nu är vi på väg hem från Lidköping där vi har druckit gott och spelat sällskapsspel halva natten. Jag längtar till sängen och ser fram emot en sovmorgon när vi har vart och släppt ut hästarna imorgon bitti !
God natt !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0