Ledig måndag

Förkylningen har mig fortfarande i sitt grepp och när man är sjuk så får man faktiskt äta Nutella direkt ur 1kilosburken ;)
Jag har inte kommit till det stadiet där jag är döende än och jag hoppas verkligen att jag slipper det. Tyvärr så fick jag tacka nej till jobb när dom ringde från dagis idag, attans otur att vi fröknar alltid ska vara sjuka samtidigt ! Det hade suttit fint med en extra jobbdag. Istället kanske jag missar min enda jobbdag denna veckan som är imorgon..
 
Jag var och släppte ut hästarna nu på morgonen och bytte till ett tjockare täcke på Sunnie nu när det har blivit kallare ute.
Sen åkte jag direkt till bilprovningen och ombesiktade Tompas bil och nu är jag hemma igen.
Min snälla sambo stannade till här hemma och ska göra frukost åt oss båda innan han ska jobba vidare igen. Jag själv ska inte göra så mycket undet dagen, i hopp om att bli frisk så fort som möjligt !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0