Ledig onsdag

Wow, jag visste inte att man kunde vara så trött och ändå vara vaken ! Inatt var tredje natten jag sov riktigt dåligt, plus helgens dåliga sovtimmar på det. Så ja, jag känner mig rätt död. Det är ett mysterie att bilen kom till och tillbaka från stallet imorse med mig nyvaken bakom ratten..
 
Igår jobbade jag 6-13.30, gjorde ett röj i stallet innan jag var i Kyrkås 15.15 och hjälpte till på kyrkans julvandring. Jag som redan igår började bli förkyld är ju knappast bättre idag efter flera timmar i kyla. Därför har jag bestämt mig för att ta det lugnt idag så jag orkar med det jag har planerat resten av veckan. Dessutom så ska det faktiskt bli underbart att få ha lite egentid.
Men jag ska nog kunna få ihop några inlägg här under dagen så vi hörs om en stund !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0