Nyårsaftom

Min blogg har strulat lite och jag kom inte in på den alls igår kväll. Därför är inte årsinlägget klarskrivet än och kommer inte komma upp idag. Men det kommer !
 
Idag är det alltså nyårsafton. Dagen då man kan lämna det gamla året bakom sig och starta det nya. Många ger löften och sätter upp nya mål. 
Jag själv har bara en önskan inför 2015: jag vill vara lyckligare nästa år, med allt var det innebär.
 
Tyvärr så har halva våran kompisgrupp valt att inte fira nyår tillsammans i år. Det är första gången på säkert 6 år så det känns ganska kasst faktiskt. Fast det kanske bara är jag som inte vill inse att vi börjar växa upp och växa ifrån varandra..
Men vi är några få gamla och nya vänner som ändå tappert ska samlas ikväll och skåla in det nya året. Vi kan ha lika roligt ändå :)
 
För övrigt så red jag en underbar liten 5-åring igår. Jag hinner inte berätta mer nu men påminn mig att jag ska göra det imorgon (eller kanske på fredag, imorgon finns det risk för att jag inte mår så bra, höhö) 
 
Jag hoppas att ni får en jätterolig kväll och så önskar jag er ett gott nytt år !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Nästa år kanske jag kan vara med! åååå 2015 kommer def bli bättre ska du se! <3

Svar: Det hoppas jag ! :D och när det gäller 2015 så får vi väl göra det till ett bra år helt enkelt :)
Emelie Svensson

2014-12-31 @ 19:21:52
URL: http://www.myes.blogg.se
Postat av: My

Helt klart! Tänk hur många fina hästar som du kommer rida, ååå hur många dagar med sol o bad VI SKA få till ;)

2015-01-01 @ 17:40:28
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0