Onsdag

Åh, hur länge ska jag behöva vara sjuk egentligen ? Jag vill bli frisk NU, jag orkar inte må såhär. Blöööh !
 
Men jag trotsar sjukdomen och åker och fikar med My och Evelin innan lunch. Samtidigt som jag mår skit så är jag rastlös och en snabb fika borde jag klara av. Fast jag kommer säkerligen få igen för det sen..
 
Det händer inte så mycket just nu som ni märker. Hästarna kommer ut och in varje dag och jag mockar. Idag ska vi hämta nytt hösilage och när jag är frisk och har tid så pysslar jag om Sunnie. Det är så mitt hästliv ser ut just nu. Så typiskt att Sunnie är oridbar när snön och minusgraderna har hållt sig borta så länge.
När vi har vart inne på återbesök i slutet på januari så har jag förmodligen några beslut att ta. Hur eller om jag vill gå vidare med hästarna och hur jag ska lägga upp allting. Men det är i alla fall två månader kvar så än så länge skjuter jag allt det åt sidan och håller tummarna att Sunnie blir bättre !
 
 
 
Xantippa, en utav dom fina hästarna jag får rida iband !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0