Önskelista nummer 3: Handskar

Jag är egentligen inte så mycket för att rida med handskar då jag blir väldigt varm om händerna när jag rider. Men när det blir lite kyligare ute eller när det regnar så är det skönt att ha varma händer redan från början av ridturen. Jag rider också gärna med handskar när jag hoppar för att få bättre grepp. 
Här kommer mina favoriter som jag också önskar mig:
 
 
 
 
 
 
Marinblå eller bruna handskar från Roeckl, den tunna modellen. Jag har ett par grå som är riktigt bra grepp i men som börjar bli lite slitna.
 
 
 
En lite tjockare handske i det varma materialet powerstretch med silikon i handflatan, också från Roeckl.
 
 
 
 
 
Tunn handske från Roeckl med Swarovskikristaller på kardborreknäppet.
 
 
 
 
Också en tunn handske, från Kingsland.
 
 
Tyvärr så går mina handskar ofta sönder efter bara några användningar så jag brukar oftast bara köpa billigast handskar möjligast.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0