Storm, jobb och städning

Vilket jädra väder vi har haft här idag ! Stormvindar, regn, snö och sol, allt på en och samma gång.
Jag släppte ut hästarna strax innan 7 imorse och med detta vädret så sved det i mammahjärtat kan jag säga. Dennis fick jag bokstavligen dra ur boxen, han var alldeles nyvaken när jag kom, hehe ! Mina hästar är vana vid sovmorgon till 8 vanligtvis.
 
Jobb 7.15-16 och sen hann jag andas i några minuter här hemma innan jag åkte till stallet. 
Nu under kvällen har jag och Tompa lagat kvällsmat och städat lite. Av någon konstig anledning så blir det stökigt lika fort som jag städar numera. Undrar vad det beror på *host*Tompa*host* ;)
 
Vi ska som vanligt avsluta kvällen med film och ladda upp batterierna inför imorgon. Då ska jag faktiskt bli snygg i håret ! Om jag bara kunde komma på hur jag ska klippa mig..
 
 
 
Min och Tompas konversation tidigare idag, haha !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0