The list

Dagens humör: Trött men rastlös.

Dagens mående: Ont i halsen och grötig i huvudet.

Dagens borde: Jag har inga borden alls idag, jag ska bara vara.

Dagens frisyr: Trasslig truls på huvudet.

Dagens smink: Inget smink, jag brukar inte sminka mig för att bara sitta hemma.

Dagens klädsel: En mysig tjocktröja kompletterad med en pläd.

Dagens planer: Stallet, kort och gott.

Dagens materiella vill ha: En snygg Kingslandtröja.


 

Dagens fundering: Hur jag ska göra med hästarna och ridningen efter återbesöket med Sunnie i januari.

Dagens beroende: Glass i stora lass !

Dagens tråkigaste: Jag behöver väl knappt säga det men att jag är sjuk.

Dagens längtan: Julafton !

Dagens superlängtan: Ridning ! Jag vill komma tillbaka och rida varje dag igen.

Dagens låt: Vigiland - UFO. Ganska gammal nu men lika grym för det.

 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0