Torsdag

God morgon !
 
Det blir inga möten för min del idag, jag känner mig inte tillräckligt bra för att gå. Dessutom så kanske morfar får komma hem från sjukhuset idag och då ska jag åka och hämta honom. Jag hoppas för både hans och mormors skull att idag äntligen är dagen, nu har han snart vart på sjukhus i två veckor.
 
Annars ska jag fortsätta denna dagen precis som dom andra, med flera avsnitt av Gossip Girl, glass och ännu mer bloggning. Hjärnkontoret är trots allt lite piggare idag så jag ska nog få lite mer gjort här hemma !
Dessutom ska jag fundera ut vad jag önskar mig i julklapp. Visst är det så att när man inte har någon press på sig så kommer man på en massa saker som man gärna skulle vilja köpa. Men när man sen ska önska sig något så står det helt still i huvudet. Så typiskt ! Kanske att jag kan lägga upp listan här när jag är klar förresten. Så finns det sparat så att jag inte glömmer det igen ;)
 
Men först ska jag läsa mina favoritbloggar och hitta lite inspiration. Vi hörs sen !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0