God morgon

Vad tom man känner sig utan sin mobil ändå !
Jag gjorde i ordning frukost och tände ljus och gjorde mysigt för mig själv och så tänkte jag ta kort och visa för er hur mysigt jag har det. Men det går ju inte eftersom min mobil är död.. 
Nu ska jag måla naglarna och tänkte visa vilket fint naggellack jag ska använda. Kan jag det ? Nej ! Åh så irriterande..
 
Hästarna är ute i hagen med morgonhöt, jag har som sagt ätit frukost och sitter och myser med tända ljus. Under tiden jag målar naglarna ska jag kolla färdigt på avsnitt 1 av Paradise Hotel. 
 
Utanför fönstret är det grått och tråkigt och jag tror att det har börjat regna. Well, Sunnie ska motioneras i vilket fall, antingen en skrittur eller så promenerar jag med henne. 
Jag ser så mycket fram emot att klippa henne och bli av med hennes tjocka björnpäls. Hon kommer bli så fin ! Förhoppningsvis kan jag klippa henne i början på nästa vecka och förhoppningsvis får jag en lånemobil med kamera så att ni kan få före- och efterbilder. Det kommer synas stor skillnad på henne.
 
Jaja, nu väntar naglarna på att bli omhändertagna, det var ett tag sen, haha !
 
 
 
Gammalt flumkort från första året på Hallands Ridgymnasium.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0