God morgon

Idag har jag en mysig hemmadag med mig själv och jag har precis avslutat frukosten som bestog av rostmackor och nyponsoppa, nyttigt ;)
Idag ska jag få gjort såna där saker som jag gärna skjuter upp annars, som att söka jobb, svara på mail, skicka in blanketter och städa. Och konstigt nog känns det faktiskt helt okej !
 
Igår åkte jag med Tompa på jobbet hela dagen och jag får säga att det var rätt skönt att sitta i en bil hela dagen och undvika det äckliga vädret som var här igår. När vi tog in hästarna på kvällen frös Sunnie, stackarn, så idag får hon komma in tidigare om det är likadant väder. 
 
I eftermiddag åker jag till stallet och hoppas på att kunna rida. Tompa köpte en ny förbygel till Sunnie i måndags så den ska vi prova. Åh vad jag önskar att det hade vart fint väder så jag kan fota helklippta Sunnie, hon är så snygg ! Men Sverige har bestämt sig för att bjuda på äkta höstväder såhär i februari så det är väl bara att vänta. Bättre regn än snö i alla fall..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0