God morgon

Jag har haft en supermysig morgon i stallet helt för mig själv. Jag släppte ut hästarna med deras morgonhö, sen lyssnade jag på Spotify på högsta volym samtidigt som jag mockade.
Det känns så himla bra att stallet är min lugna, fridfulla plats igen. Hela hösten och vintern har jag bara stressat igenom stallet, tagit in hästarna och om jag inte har ridit har jag åkt hem direkt. Vissa dagar har stallet känts som ett måste.
Men nu verkar det ha vänt, mitt i den kallaste perioden på året dessutom och bara det är ju otroligt, haha !
Nu uppskattar jag att gå runt och plocka i stallet, ta allt i min takt och bara stå och kolla på hästarna i hagen en stund. Kul att se dig igen, Motivation !
 
Nu har jag precis ätit frukost och så får jag se vad som händer under dagen. Sunnie ska ridas i alla fall, det är en sak som är säker !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0