Lördag

Gårdagen blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag fick hoppa in och jobba istället för att åka med Tompa på jobbet och under natten hade det hänt en del som jag fick reda på först på jobbet och det sänkte mitt humör rätt rejält. 
Men när jag slutat jobbet och åkt till stallet så fick Emelie mig på andra tankar, tack ! :)
 
Sunnie vilade igår, vilket jag ångrar idag när det blåser storm och snöar och regnar om vartannat. Hästarna fick faktiskt frukost inne idag så jag ska strax åka och släppa ut dom. Hur det blir med ridningen får vi se i eftermiddag. Däremot ska vi hämta hösilage och halm idag.
 
Ikväll fortsätter jag och Tompa på samma spår som igår kväll, med god mat och någon bra film. Fast idag får jag nog inte en blombukett och gelehjärtan ;)
 
Hoppas ni får en bra dag !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0