Måndag

Det blev en rätt bra måndag till slut !
 
Jag slutade kl. 17, åkte hem och bytte om till stallkläder och åkte till stallet och red ut min bästa vän. Trots att det blåste en hel så kunde hon ändå slappna av största delen av ridpasset och arbeta riktigt bra. I den korta galoppen vi tog så gick hon kvar i en låg form och höll sig i skinnet. Men självklart så gjorde hon några kaninskutt om vinden tog tag i hennes ländtäcke och när träden susade lite för högt , haha ! 
 
När vi kom tillbaka till stallet så hade Evelin redan mockat halva stallet och gjorde färdigt det helt under tiden jag gjorde i ordning Sunnie. Äkta vänskap är när man inte ens behöver fråga om hjälp utan hjälpen finns där ändå :)
 
När vi nattat hästarna åkte vi och köpte ingredienser till tacos, åkte hem och mötte upp Tompa och lagade till lite måndagslyx. Nu har vi alla gått och lagt oss, Evelin i sitt nya, egna lilla rum, och jag vill bara att jobbdagen imorgon går fort så att jag kan få komma hem och rida min fina prinsessa <3
 
Hoppas ni har haft en bra måndag och tänk positivt: om några dagar är det helg igen ! ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelin

Vännen då ;) självklart hjälper jag dig ;)
Tack för igår <3

Svar: Tack själv :) <3
Emelie Svensson

2014-02-25 @ 15:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0