Besiktning och stall

Nu sprang dagarna iväg igen ! Jag har mest spenderat hela helgen i verkstan med en massa bilmek och idag var det min uppgift att slutligen besikta bilen.
 
Eftersom den är lite ombyggd i turbo och grenrör så var Tompa osäker på om den skulle gå igenom och har vart superbervös hela morgonen, haha !
Tyvärr (eller det var ganska väntat) så gick den inte igenom men dom sa inte ett ljud om ombygget och det var hyffsat lätta saker att fixa. Så jag tror att Tompa är rätt nöjd !
 
Igår var jag i stallet några timmar under tiden Tompa pillade med bilen och jag fick gjort en del som jag bara har skjutit upp. Som att mocka bort gammalt hö i hagen och hägna in gödselstan så att hästarna inte går dit och äter mögligt hö. Dessutom så stängde jag upp dom i den lilla hagen igår då det börjar bli lite upptrampat i sommarhagen. Jag vill gärna att dom ska få lite bete till sommaren.
 
Nu ska jag bort till stallet och mocka och pussa på min bästa vän innan jag åker med Tompa till Vara.
Ha det fint !
 
 
 
Tompas Audi (för några år sen, riktigt såhär ser den inte ut idag xD)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0