Besök i stallet

Evelin hängde med till stallet en stund idag och var till och med så snäll att hon mockade under tiden jag gjorde i ordning Sunnie. Sen var hon först ut att prova Sunnie efter vintervilan. Det är alltid lika kul att se sin häst från marken, även om det idag bara blev skritt och lite trav. 
 
Efter en stund satt jag upp på Sunnie och man kan ju tro att en häst ska vara pigg efter två månaders vila. Men inte Sunnie inte. Hon var villig att arbeta och kändes fin i munnen men framåtbjudningen hade hon lämnat i stallet. Vi red i hagen och var inte ute så länge men det blev en lagom start för Sunnie.
 
 
 
Evelin och Sunnie.
 
 
 
Duff ville vara med på en närbild.
 
 
Imorgon hinner jag nog tyvärr inte rida då jag ska åka med Tompa på jobbet. Men vi kör på på lördag igen !
 
 
 
Nu har jag ätit nyponsoppa med glass och ska åka till min gudmors son och hjälpa honom med läxorna. Sen ska hästarna in för kvällen och jag ska hem och mysa med min pojkvän ♥ 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0