Budbilshäng och spricka i spoilern

Idag hänger jag med bästa pojkvän på jobbet. Jag som gillar att åka bil tycker det är avslappnande att bara sitta och fylla i papper hela dagen. Dessutom så vaknade jag syperförkyld imorse så jag har inget emot att sitta i en varm bil.
Stallet gjorde jag imorse och vattnet fixar jag vid insläppet ikväll.
 
Resten av kvällen kommer spenderas i den där jävla verkstan för att fixa Tompas bil. Just nu är den livsfarlig att köra, det känns som om man kör på konstant sladd. Och gissa vem det är som har kört den bilen i snart en veckas tid ? Jo, jag ! Men imorse fick den allt igen när jag, pga av all äcklig snö, råkade backa in i draget på transporten och gjorde en vacker spricka i bakspoilern. Jag är officiellt världens sämsta flickvän ! Hade jag vart Tompa så hade jag strypt mig själv. Som tur är så är bilen bucklig och repig sedan innan så jag tror jag överlever denna gången.. #intemindagidag
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0